Activiteitenkalender

De vergaderingen en navorming gaan in principe door in zaal "Muziek" (beneden rechts) van het Rekreatief, Doornstraat 600 in Wilrijk, tenzij anders vermeld. Ruime gratis parkeergelegenheid ter plaatse beschikbaar. Alle navormingsactiviteiten van KRM worden hieronder aangekondigd. Voor wie met de wagen komt : in te geven adres in GPS : Doornstraat 71 te 2650 Edegem.

DINSDAG 18 FEBRUARI om 20.30 u :  "Vertigo, waar draait het om ?"

Sprekers : Luc Vereeck, Charlotte De Vestel

Onderwerp : de huidige state of the art wat betreft vertigo wordt uiteengezet door collega Luc Vereeck die in 2008 doctoreerde aan de UA (Medische Wetenschappen) op het onderwerp  "Evaluatie en behandeling van patiënten met een vestibulaire aandoening."

Accreditering goedgekeurd. Inschrijven via PE-online.

DINSDAG 10 MAART om 20.30 u :  " Pediatrische respiratoire aandoeningen en hun specifieke kinesitherapeutische aanpak."

Sprekers : Stijn Verhulst en Dirk Van den Eynden.

Accreditering goedgekeurd. Inschrijven via PE-online.

DINSDAG 12 MEI,  20 u, online-lezing

Bindweefselfysiologie toegepast op herstel na weefselbeschadiging : "Weefselherstel en littekens, een aanknopingspunt voor kinesitherapie ?"

Spreker : Jill Meirte (UA), Doctor in Medical Sciences, UA, 2016; research fellow, Oscare Scar After-Care and Research Center.

Accreditering goedgekeurd.

Inschrijven via PE-online !

DINSDAG 29 SEPTEMBER om 20.30 uur :  "Schouderinstabiliteit : de chirurgisch - kinesitherapeutische tandem".

Sprekers : Dr. Filip Verhaegen (schouderchirurg UZLeuven) en collega Stijn Vereecken (sport medical advice center Leuven, Vlaams schoudernetwerk.)

Accreditering goedgekeurd, inschrijven via PE-online.