Activiteitenkalender

ALLE KRM-ACTIVITEITEN WORDEN HIER AANGEKONDIGD

De vergaderingen gaan in principe door in Zaal Bosrand van het Rekreatief, Doornstraat 600 in Wilrijk, en starten om 20.30 uur, tenzij anders vermeld.

Zaterdag 31 augustus vieren we 30 jaar KRM met een feestprogramma !

Blokkeer deze dag in uw agenda en vergeet niet in te schrijven uiterlijk 31 juli !

U ontving een uitnodiging hiervoor per email.

De interactieve multidisciplinaire Peer Review in samenwerking met de orthopedisch chirurgen van ZNA-Middelheim van mei jl. was snel volzet ... en bijzonder boeiend.  We legden een wachtlijst aan met de pechvogels die er niet bij konden zijn.  Indien voldoende deelnemers wordt deze PR nogmaals georganiseerd in het najaar 2019. Wie wenst deel te nemen kan zich nu reeds aanmelden bij de voorzitter.

Donderdag 5 september : interdisciplinaire navormingsactiviteit, samen met huisartsen en logopedisten uit onze zorgregio.

Onderwerp :

"De interdisciplinaire aanpak van de ziekte van Parkinson”

Sprekers :

•  Prof. P. Cras (UA/UZA) : De ziekte van Parkinson: farmacologische en  niet-farmacologische behandeling
  •  Prof. E. Kerckhofs (VUB): De Europese richtlijn kinesitherapie bij de ziekte van Parkinson en de psychologische aspecten
  •  Prof. M. De Letter (UGent): De logopedische aanpak bij de ziekte van Parkinson
  •  Mevr. C. Vinck (UZA): De verpleegkundige aspecten bij de ziekte van Parkinson

Accreditering goedgekeurd. Inschrijven via PE-online. Uitsluitend bestemd voor kinesitherapeuten die lid zijn van KRM !

Voor uw agenda : data komende navormingsavonden KRM :

dinsdag 15 oktober

dinsdag 19 november